19 Haziran 2019 Çarşamba

Hayattan Zevk Almak | Zaman Ellerinden Akıp Gitmesin | Biraz içimi döküyorum sizlere,






Normalde böyle pek yazmam, şimdi biraz içimi dökeyim diyorum. Uzun süredir buraya girmiyorum. Biraz önce girdim. Karıştırmaya başladım, klasik ben işte. Yorumlarınızı gördüm. Daha önce fark etmediğim o güze yorumlarınızı. Teşekkür ederim, her biri için.
Şimdi başlayabilirim.
Son zamanlarda şunu fark ettim. Yaşıyorum, ihtiyaçlarımı gideriyorum, bir şeyler yapıyorum. Ama ne yaptığımın farkında bile değilim. Zaman akıp gidiyor ve zaman akıp gittikten sonra, dönüp baktığımda görüyorum geçen zamanları nasıl fark etmediğimi.
İşte birkaç gündür bunun üzerine yoğunlaşıyorum. Hayattan keyif almak için, zamanın elinizden akıp gitmemesi için. Ve bu da benden size bulduklarım:

1. Düzenli olarak meditasyon yapmak.

2. Olumsuz duyguların yaşamımızın kontrolünü almasına izin vermemek.

3. Şükretmek.

4. Anda kalmak, etrafı sessizce gözlemlemek.

5. Hayattan zevk almanın bir tercih olduğunu öğrenmek.

6. Bir hobi edinmek.

7. Bazen bir Netflix dizisine başlayıp anın tadını çıkarmak.

8. Kitap okumak.

9. Komfor alanının dışına çıkmak, yeni şeyler denemek.


Ben bu listeyi hayatımdakileri fark ettikçe güncellerim. Ama şimdilik bu kadar.
Eğer sizin de hayattan zevk almak için yaptıklarınız varsa, yazar mısınız?

-Zelly 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder