19 Haziran 2019 Çarşamba

Little Mix - Bounce Back | Düşüncelerimi Paylaşıyorum (Single Review)



Öncelikle izlemeyenler için: 

Little Mix kısa bir süre önce son albümlerini (LM5) çıkardı. Kesinlikle sevdiğim bir albüm LM5, kendisi hakkında daha sonra konuşuruz. 
Okulların kapanmasına son bir hafta varken anons ettikleri bu şarkı çıkalı pek uzun süre olmadı. Büyük bir beklentim vardı. Teaser olarak şu kullanıldığı için özellikle: 



Biraz beklentilerimin altında kaldı. Ben çok daha güzel bir şey bekliyordum. Ha, yanlış anlaşılmasın şarkıya ve klibe bayıldım. Hatta ilk performansları bile efsaneydi. Çok çabalıyorlar. Ama şarkıda daha çok söz olabilirdi. Bunu nasıl, ne gibi bir cümleyle anlatabilirim bilmiyorum. Şarkıyı dinlemek beni büyük bir enerjiyle dolduruyor. Kendimi çok iyi hissediyorumm. Şarkı bittiğinde ise eksik kalıyorum. Diyorum ki "Hadi ama, biraz daha uzun olmalıydı, biraz daha söz olmalıydı." Belki de güzel kısımlarından biri budur. Şarkıyı sözyazarlarından biri duyduğuma göre Normani'ymiş. O yazar da kim sevmez ki ♥ Yine yapmış yapacağı güzellikleri!
Sample olarak "Soul II Soul - Back To Life" kullanılmış. Ki bence gayet de güzel olmuş. Benim en beğendiğim kısım kesinlikle o kısım. 
Benim için yaz şarkı listemin başında yerini aldı. 
Peki, beraber (sanırım 2.) performanslarını izleyelim mi?


SİZİNLE GURUR DUYUYORUM! SİZ BAŞARDINIZ.


-ZELLY



1 yorum:

  1. Böyle bir yazıyı okumak o kadar güzel ki... ellerine sağlık

    YanıtlaSil