18 Haziran 2017 Pazar

Eksik Parça - Michelle Hodkin (Kitap Yorumu)


Kitap Adı: Eksik Parça (Mara Dyer #1) 
Yazar: Michelle Hodkin
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 424
Goodreads: 4.09/5


Tanıtım Bülteni: Bir gün uyandığında son birkaç gününü hatırlayamadığını düşün... Mucizevi bir şekilde kurtulduğun kazada tüm arkadaşlarını kaybettiğini, Ailenin yeni bir sayfa açmak için taşınmak zorunda kaldığını, Kendi geçmişinle ilgili senden daha fazlasını bilen bir çocukla tanıştığını, Tüm yaşadıklarından sonra yeniden âşık olabildiğini, Gerçek olması imkânsız halüsinasyonlar gördüğünü, Aklını kaçırdığından endişelenmeye başladığını düşün. Ne yapardın? Mara Dyer işte bu sorunun cevabını öğrenmek üzere…

Benim Yorumum: 
Kitabı hep almak istiyordum. Aldıktan iki gün sonra bitti.Pegasus'un diğer kitabını çıkarmaması moralimi daha da bozsada kitap neredeyse tahmin edilemeyecek bir yerde bitti. Bence gerçekten övgüyü hak ediyor. Kitabın kapağı ile başlamak istiyorum. Kitapçıda insana "Al beni !!" diye bağırıyor sanki. Hem sade, hem de etkileyici bir kapak. Bu yüzden kitaba büyük bir beklentiyle başladım.
Kapağı tasarlayan Lucy Ruth Cummins'e gerçekten benden bir alkış.Yazarın anlatımı oldukça akıcıydı. Evet, bazı yerlerde sıkıldığımı da kabul etmeliyim ama her zaman bir macera olacak değil ya ? Kitabın kısa sürede bitmesi de kötü oldu benim için. Yeni kitaplara yelken açtım artık.
Karakterlere, özellikle de Noah'ya çok hızlı alıştım. Beni kendine çekti. "Jude, bence" diye cümleye başlamak istiyorum. Olmuyor. Çünkü başlarsam işin içine oldukça fazla spoiler katarım. Her neyse kitabı elimden bırakamadım. Bazı yerlerde gülme krizine girsem de, belli yerlerde ağlayacak gibi oldum. Gerilip yorganın altına girdiğin zamanları saymıyorum bile.
Sonuç olarak kitap beklentilerimi tam olarak karşılayamasa da beni çok etkileyen kitaplardan biri oldu. Seni unutamayacağım galiba Noah...
O nasıl sondu öyle,,,

Puanım:

4/5






10 yorum:

  1. Mükemmel olmuş bu arada yukarıdaki yorum benim seni çok seviyorum ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah birtanem! Ben seni daha çok seviyorum ♥

      Sil
  2. Bende bu kitabı uzun zamandır bekliyordum. Almam için iyi sebeplerim oldu ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim! Nasılsın? Alıp okudun mu? ♥

      Sil
  3. Blogunu nasıl kişiselleştirdin? ( Spotify bölümü, imleç işaretinin değişmesi vs.) Bunlarla ilgili bir yazı yazarsan çok memnun olurum :3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook uzun zamandır girmiyorum. Girdiğimde de yorumlara bakmıyorum genelde. Şimdi gördüm yorumunu. Çok uzun süre geçmiş aradan, üzgünüm.
      Bir bakayım neler yazabilirim... Yayınladığım zaman bakmayı unutma!

      Sil
  4. merhaba site açılınca sekmenin yanında z logosu çıkıyo onu nasıl yaptın americanexamstory?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Bunları anlattığım bir yazı yazmayı planlıyorum. Çalışmalarıma en kısa zamanda başlayacağım.
      Blogu takip edip, yayınladığımda okumayı unutma! :)

      Sil
  5. Süüüüüpeerrrr

    YanıtlaSil